BEST CHEAP & EASY MOD For Your MOTORCYCLE!

BEST CHEAP & EASY MOD For Your MOTORCYCLE!

Got a dull looking black bike? Spice things up a bit with a couple lil mods to give it a whole new look!

Links to products:
Rim Tape- http://amzn.to/2tzQ9ot
ProGrip Grips http://amzn.to/2rIStbs
Monster Decal(Red)- http://amzn.to/2t1tPXo

Music used:
Focused by Kontekst https://soundcloud.com/kontekstmusic
Creative Commons — Attribution 3.0 Unported— CC BY 3.0
http://creativecommons.org/licenses/b…

5,462
Like
Save


Comments

Str805Speed says:

WE STR8 BACK UP IN THIS MF!
If you guys liked any of these mods and wanna make your bike look fresh AF! Go ahead and click the links down below!
Rim Tape- http://amzn.to/2tzQ9ot
ProGrip Grips http://amzn.to/2rIStbs
Monster Decal(Red)- http://amzn.to/2t1tPXo

GQ Chick Magnet says:

That shirt is perfect for the Jordan 12 Bordeaux, except it says Vans

GQ Chick Magnet says:

It's weird seeing u in a car

Ricardo Don Quixote says:

you didnt mention CC bro

Adam Stratford says:

Hey bro ive had rim tape before and yeah its a good cheap mod but ive actually had the rims powder coated all the bikes ive owned from high gloss black on my blue CBR 600rr to Kawasaki green on both my green Zx6r's and now red on my white Triumph Daytona 675r makes the bike look so good imo was only $200 aswell

J Mch says:

Great up grades☆☆

Rob Carrillo says:

That motorcycle looks badass

Caveman Productions says:

Hey man i had/have the same bike 07/08 zx6r and if it ever leaks oil theres a factory recall on those models and kawasaki will fix it for free! just a fyi

M H says:

Rim tape adds at least 15 BHP, we all know that.

bigboybev says:

Hey Str805Speed again bro, the simple little mods make such a big difference. Very tasteful.

TJ Davis says:

Yyyyyeeeeessssss sry that I'm late on the past few vids

Kyle Cauchon says:

str805speed wen u getting a new bike

jimjimvlogs says:

You need to upload more bro, your channel has grown fast, you could make big moves

Gerardo Vega says:

Saludos carnal espero verlos pronto subiendo vídeos haciendo temblar califas en las motos

MIGUEL GIL says:

Bike came out looking good . Can't wait for you to get your bike n start riding again hopefully get some nalgonas all over your vid man … lol

carlos anampa says:

What's up bro what did you use for the pro grips to mount em?

Moberz says:

waiting patiently till you get a new bike . stay safe bro

Grom Reaper says:

a lol late to the party…but nice to c you upload again 👊😎

Tim J says:

Nice to see you back bro.

Eric warren says:

Can't wait for you to get a bike again so you can get some more of your awesome vlogs.

Focus RSN [PS3] says:

How the fuck are you chubby ? Ma dude you look pretty good no homo

whoopess says:

monster is already offseason…

Damian Comeaux says:

Lowkey played my life!! I was like this f***er here GOT A NEW BIKE and ain't even had a video on it lol . Damn man hopefully will see you back in action SOON! And hey I got a camaro too same gen just I got it yellow and a RS tryna save up to trade in mine and get a SS but till then I absolutely love mine !

RAUL VICENTE says:

Are you going to buy another gsxr

Write a comment